2014. december 27.

Csizmás, a kandúr

Kandúr San Ricardo falu árvaházában nevelkedik, itt barátkozik össze Tojás Tóbiással. Arról álmodnak, hogy megszöknek, ám nem sikerül a terv, és emiatt összekülönböznek. Egy napon Kandúr megment a dühöngő bika elől egy fehércselédet. A falu népe hősként ünnepli, ekkor kapja kackiás kalapját és a legendássá vált csizmáját - így lesz belőle Csizmás Kandúr. Újra felbukkan Tojás Tóbiás, aki a varázsbabot akarja megszerezni. Csizmás Kandúr és a csinos macskalány, Cicus segítségét kéri. Dolgukat megnehezíti a két gonosztevő, Jani és Juli felbukkanása. (port.hu)

Ritkán nézek animációs filmeket, a Shrekket meg már az első résznél is untam, így aztán ezt a spin-offot is csak véletlenül csíptem el, a tv kizárólag háttérzaj szolgáltatása céljából volt bekapcsolva. De valahogy mégis felkaptam rá a fejemet, végignéztem és remekül elszórakoztam rajta.

Könnyű ez, ha az embernek nincsenek elvárásai. Elvégre, mi kell egy kis tv előtti kikapcsolódáshoz? Jópofa történet, szerethető főszereplő, barátság, kis cica-csábítgatás, bosszú, latin zene és temperamentum, édi-bédi szomorú cica-szemek, érzelmi húrok megpendítése, igényes animáció, humor, humor, és persze még több humor. Ezek pedig mind együtt vannak és meg is elégszem vele, hiszen kikapcsolódás a cél, nem pedig világmegváltás. Tehát most elégedett vagyok, kellemesen csalódtam, hiszen ha hallgatok az előítéleteimre, már régen rásütöttem volna a gügye bélyeget a filmre...

4/5


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése